KADRA?
Kierownik – Martyna Bitner
Instruktorzy / wychowawcy:
JAZZ Nicolette Chylińska
JAZZ / DANCEHALL Paulina Chorzelewska
HIP HOP Mariusz Procelewski
HIP HOP Natalia Wierzbicka
HIP HOP Przemysław Kwaśniewski
Dodatkowa kadra warsztatowa będzie dobierana pod kątem poszczególnych grup warsztatowych ![]()
PROGRAM?
Szczegółowy program zostanie przesłany do Rodziców wraz z informacjami na tematy wszelakie oraz:
– potwierdzeniem zgłoszenia wypoczynku do Kuratorium Oświaty
– zaświadczeniem o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych
Dlaczego ten Ośrodek?
– ośrodek znajduje się 50 metrów od głównego deptaka oraz 100 metrów od morza!!!
– ratownik WOPR na basenie i na plaży
– pielęgniarka na terenie ośrodka 24 godz / dobę
– pokoje 4/5/6 osobowe wyposażone w prysznic i toaletę (wyremontowane w zeszłym roku), pokoje są codziennie sprzątane przez serwis sprzątający
– na terenie ośrodka (do naszej codziennej dyspozycji) jest kryty basen z podgrzewaną wodą, 2 jacuzzi oraz sauna fińska
– warzywa i owoce podawane podczas posiłków pochodzą z ekologicznej farmy należącej do ośrodka
– posiłki: śniadania i kolacje są podawane w formie szwedzkiego stołu, obiad dwudaniowy + deser, podczas posiłków jest pełna obsługa kelnerska
– infrastruktura: 4 sale treningowe (2 sale po około 100 m2 + 2 hale sportowe po około 250 m2), boiska do piłki nożnej, siatkówki, plac zabaw oraz stoły do piłkarzyków, bilarda i ping ponga
Jadłospis tworzony jest w konsultacji z dietetykami i opiekunami grup oraz dostosowywany do wymagań żywieniowych naszych podopiecznych.
CENA? 1500 zł / osoba
Zaliczki:
do 15 marca 2018 – 500 zł
do 15 kwietnia 2018 – 500 zł
do 31 maja 2018 – 500 zł + ostateczny termin oddania karty obozowej
W cenę wliczone są:
– ubezpieczenie NNW
– przejazd autokarami do Jarosławca i z powrotem
– zakwaterowanie na 10 dób w wyremontowanym pawilonie
– pełne wyżywienie (zdrowe, zbilansowane posiłki)
– od 2 (dzieci) do 4 (młodzież) treningów dziennie
– opieka ratownika na basenie i na plaży
– stała opieka pielęgniarki
– korzystanie z całej infrastruktury ośrodka
– wspólne wieczory integracyjne (różne rodzaje aktywności)
– nagrody dla każdego uczestnika obozu
– ŚWIETNA ZABAWA, FANSTASTYCZNE WSPOMNIENIA I ROZWÓJ!!!
WYPOCZYNEK JEST ZGŁASZANY DO KURATORIUM OŚWIATY!!!
LICZBA MIEJSC BAAAAARDZOOOO OGRANICZONA!!!
Dopiero podpisanie umowy oraz regulaminu wypoczynku i wpłacenie zaliczek w terminie podanym przez Organizatora jest gwarancją rezerwacji miejsca!!!
W pakiecie otrzymują Państwo:
– 2 kopie umowy (1 dla nas, 1 dla Państwa)
– 2 kopie regulaminu (1 dla nas, 1 dla Państwa)
– karta obozowa (dla nas)
– upoważnienie do podawania leków (dla nas)
(dostępne od stycznia w recepcji Szkoły Tańca BOHEMA w Bydgoszczy i Białych Błotach oraz u Instruktorów w Łochowie, Pruszczu i Szubinie)
Najnowsze komentarze